Esmeralda Nilsdotter

KLIPP OCH FÄRG

Kategori:

 
 
Igår hade jag det lugnt på salongen så efter jobbet träffade jag Mimmi på hennes salong. Det var dags för mig att få håret klippt. Är egentligen inte så kräsen när det gäller mitt eget hår då jag alltid bara klipper rakt av. Men den här gången klippte vi upp det rejält just för att få mer rörelse i håret. Har ett tjockt hår och när det blir långt så vill det bara se "platt" och jättemycket ut. Är så himla nöjd med resultatet. Tack Mimmi! 
 
Vi passade även på att fixa till Mimmis hår. Bye bye ombrefärg. Nu är Mimmi ljusbrun med ljusa slingor. Jag tycker att Mimmi var super fin i sin ombre och kommer nog alltid att tycka det är något som hon passar jättebra i. Men det var dags för något annat och det här blev hur bra som helst. 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Gah, du är så vacker!

    2012-11-19 | 01:10:22

Kommentera inlägget här: