Esmeralda Nilsdotter

HELLO THERE!

Kategori:

 
Bloggen har varit död ett tag. Har inte haft någon lust eller inspiration till att blogga. Men jag märker att ni blir fler och att fler som läste den förr har börjat hitta tillbaka. Jag ska försöka bli bättre, jag tycker ju om att blogga! Sitter på salongen och idag jobbar jag ensam. Rätt skönt faktiskt.
 
Åkte till Paris i torsdags och kom hem i måndags. Tusan vilken underbar stad! Var där med Chrsitian och det var min första gång. Så himla fint. Det kommer in lite bilder därifrån. Dags för lunch, ses sen. 

Kommentarer

  • anna säger:

    Hej! :) läste din blogg för ngra år sedan, jämt. Hittade tips om den i ngn tidning, eller om det var på devotes hemsida? Iaf; har googlat ditt namn någon gång i hopp om att du börjat blogga igen. Och det har du ju nu! Så kul, älskar att du bjuder på dig själv, din underbara stil och att du matchar så coolt med second hand och dyrare. Välkommen tillbaka! Kram, anna

    2013-04-30 | 15:41:13

Kommentera inlägget här: