Esmeralda Nilsdotter

ESMERALDA IS BACK!

Kategori:

En bild på mig från London när jag var där i juli. 
 
Vännerna har tjatat, ni läsare har tjatat och framförallt så har min pojkvän tjatat på mig att jag ska börja blogga igen.
Anledningen till att jag slutade för nästan exakt ett år sedan var att jag tröttnade. Tanken var att jag skulle börja blogga igen efter några månaders pause. Men så blev det inte. Istället fokuserade jag på annat och glömde helt bort hur roligt jag faktiskt tyckde det var att ha bloggen. Det har hänt mycket i mitt liv. Allt från underbara saker till dem mest hemska. Men nu tusan är jag tillbaka! Jag hoppas att alla ni som läst bloggen hittar tillbaka hit. Puss och kram

Kommentarer

  • micaela säger:

    äntligen esme :)

    2012-08-29 | 19:17:09
  • Catja säger:

    Wohoo :) äntligen!

    2012-08-29 | 23:58:26
    Bloggadress: http://catjas.se
  • Micka säger:

    yaaaaaay vad glad jag blir! Äntligen! Dock har du inte skrivit på en månad nu när jag äntligen hittade dig igen. Sluta igen? näääääää lägg av :P

    2012-12-29 | 21:39:13

Kommentera inlägget här: